Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Catarina - 12 mars 2014 20:26

Det är inte roligt att vara mej just nu.
Varje dag hoppas jag att det ska bli bättre. Visst, den värsta yrsel är borta men ist har jag fått feber.
Jag bara ligger och kan inget göra, ser hur mannen stressar hit och dit för att få allting att gå ihop. I kväll åkte han från jobbet 1,5 tim för att vara med Gabriel på klättringen. När jag blir bättre så ligger väl han ;-)

Jag har haft blogg abstinens men varken orkat eller haft någon inspiration att skriva eller läsa. Allting känns extra tungt den här gången för jag börjar inse att den här medicinen inte fungerar så bra. Men vill jag byta och få tillbaka biverkningarna?
Jag önskar att jag bara kunde få välja mellan att vara frisk eller sjuk! Det skulle inte vara svårt :-)

Nu i kväll har smärtan i höger lunga ökat men smärt topparna varar bara några minuter så jag ska inte klaga.
Det är bara att slappna av och ytandas lungt tills det värsta är över. Har inga större tvivel längre, det är nog en ny lungsäcksinflammation. Fast jag undrar om det är något mer eftersom det knarrar så förbaskat när jag andas.
Nu hoppas jag bara att det inte blir värre än det är så jag får stanna hemma!

Ta hand om varandra! Kram



Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards