Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Catarina - 13 januari 2014 16:10

Fy sjutton vad kallt det var i morse när jag vaknade!
Det var -24° och visst har jag klagat på den dåliga vintern men -5° är helt okej, det behöver inte vara kallare än så.
Plus är att vi äntligen fått snö :-) nu är det äntligen lite mysigt ute och framför allt ljusare.

Gabriel blev jätteledsen och arg i morse, han hade planerat att äta frukost och klä på sig och sen gå ut och leka med sin nya traktor innan han skulle till skolan men det var för kallt, han hade säkert klarat det men plasten som traktorn är gjord av hade kunnat gå sönder.
Inge roligt alls att vara osams på morgonen!

Nu ska jag försöka plocka undan julen, har vilat hela dagen för min kropp var helt slut sen i går.

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 13 januari 2014 00:21

Kvällen har varit fylld av smärta, ett tag trodde jag att jag skulle bli galen men för en timme sedan började det släppa.
Mitt sura jag försvann, orkade inte utan kunde bara koncentrera mig på att bli av med smärtan.
Gabriel kom hem runt sju och det var jättejobbigt, överlycklig blev jag såklart! Han har varit väldigt saknad <3
Men jag hade så ont att det var svårt att försöka prata om hans resa :-(
Vi får ta igen det i morgon då vi packar upp. Han har iaf haft en riktig kanonhelg och har shoppat lös i Ullared, jag sa att han INTE fick komma hem med mer än 50 kr kvar och det höll han :-) Han är snål och har svårt att bestämma sig så ofta köper han inget alls.
Disney on ice hade också varit kanon kul!
Det är ett helvete att försöka vara mamma när kroppen hotar att sprängas och jag kan bara göra mitt bästa som absolut inte är bra nog.
Nu ska jag försöka sova några timmar innan vardagen tar vid igen.

Ta hand om varandra! Kram



Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards