Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Catarina - 11 januari 2014 21:42

Idag har det varit full rulle och det har funkat väldigt bra.
Följde med Anders och handlade på fm och det var jättekul att komma ut.
Hittade lite kött så vi bestämde att göra plankstek och det blev supergott :-)
Indra kom hit och lekte på em och sen bestämde vi att hon skulle sova här och tjejerna har varit så duktiga. Jag närker knappt att dom är här :-) lite skillnad mot när Gabriel är hemma!

I morgon är det dax att plocka ut julen, suck.
Det är så mysigt men jag vet att när allt är borta är det ljusare och skönt att bli av med allt småkrafs.

Längtar nu jättemycket efter min gofis...men det ser ut som om han har det jättebra :-)

Trevlig helg! Kram

Av Catarina - 11 januari 2014 03:10

På eftermiddagen blev jag mycket bättre igen. Så skönt! Har varit helt slut hela kvällen men när jag gick och la mig så kunde jag inte somna, förstår inte hur det ens hur det är möjligt? Övertrött kanske. Sen är det riktigt irriterande att försöka halvsitta och sova så det är lättare att andas och hjärtat rusar.
Klockan tickar iväg och somnar jag inte snart blir det en jobbig dag i morgon :-(

Gabriel ringde och sa godnatt och jag blev så glad <3 förra resan han gjorde så ville han inte ringa eftersom han hade semester från oss ;-)
Det lät som om dom har haft en härlig dag och han har redan varit i ullared och tittat ut lite saker han vill köpa :-)
I morgon bitti åker dom mot Göteborg och Disney on ice, jag är sååå avis;-)
Någon gång kanske jag också kan åka...

Clara har myst med oss och är nog ganska nöjd att få ha oss för oss själva :-)
Nattningen gick sämre för då insåg hon att hon skulle få sova själv, hon har missuppfattat det där, det är Gabriel som inte kan sova ensam ;-) nu tror hon att hon inte klarar det. Dilemma :-) Men jag läste Barnen Hedenhös för henne och hon somnade två sekunder efter och sover fortfarande <3
I morgon har jag lovat att vi ska bygga ihop hennes Hello kitty stall och hus och jag hoppas beskrivningarna finns kvar annars blir det lite småjobbigt ;-)

Ta hand om varandra! Kram




Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards