Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

Jag måste upp nu!

Av Catarina - 18 mars 2013 22:18

Idag har jag bestämt mig! Jag kan inte bara lägga mig ner och ge upp förens jag verkligen har gjort allt jag kan, det är inte jag.
Så idag har jag skrivit till min läkare i falun då VC har lagt ner allting, det är min sista chans att få nån som lyssnar. Hoppet är litet eftersom jag blev utsparkad pga nerskärningar till VC. Men just nu måste jag gripa varje liten chans jag har, jag kan inte tillåta mig själv att må så här dåligt när jag inte måste, jag vet att jag kan få må mycket bättre än jag gör idag.
Nu kan jag bara vänta på svar och hoppas gör jag fast jag vet innerst inne att jag kommer att bli besviken. Det är hemskt att vara så beroende av läkare!

Claras och Gabriels dietist ringde idag och vill ha nya vikter efter att vi nu i tre månader kört extra näringsdrycker, pulver och berikat maten extra. Sen ska vi testa sätta in gluten på Clara, jag är både glad men också orolig då jag vet att hon kan bli dålig och sen blir hon ledsen när vi tar bort det igen och hon inte får äta våran mat mer. Det positiva är att jag hoppas att hon klarar av att äta något mer sädesslag, dietisten tror att det finns en chans att det håller på att växa bort och jag hoppas såklart innerligt! Hon längtar så efter en limpmacka, pizza och godissnören :) det pratar hon ofta om.
Jag håller alla mina tummar.

Ta hand om varandra! Kram

 
 
Marie

Marie

18 mars 2013 22:35

Hej! Jag har startat en ny kategori där jag tänkte lära er photoshoptips. Skriv gärna vad du vill lära dig så ska jag försöka uppfylla din önskan ;)

http://tiominuter.blogg.se/

http://tiominuter.blogg.se

 
Sanna

Sanna

19 mars 2013 14:48

Ge inte upp gumman <3 Håller både tummar och tår för dig och dotra <3

SV: Tack <3 Gjorde snoddarna för att lägga i ett gäng påskpåsar jag skall ge bort..men resultatet av att blogga om dom blev att jag fick beställningar på fler.. ;) hihi..

Sköt om er! <3
Kramar
Sanna

http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se

Catarina

19 mars 2013 16:50

Tack snälla du!
Vad roligt att det blir uppskattat :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 8 april 2018 12:58

Jag är en buzzador och är med i kampanj, jag har fått produkter från Garnier att testa. Jag fick Garnier Olia 9.0 - Ljusblond. Lite skillnad såg jag men inte mycket. Det positiva var att det luktade gott och det negativa var att krämen var svår att...

Av Catarina - 17 mars 2016 10:10

Vi har fått testa Arlas ekologiska ost Tidan. Den blev en superhit hemma hos oss? Den passade perfekt både på frukostmackan och hårdmackan till middagen. #arlaekologiskost #arlako #buzzador ...

Av Catarina - 1 mars 2016 21:36


Jag och min 8 åriga dotter har fått testat bokklubben Twinsy. Det är anpassade böcker för barn i lågstadiet. Clara tyckte mycket om böckerna och det var perfekt för mig att läsa högt för henne men även var det lätt för Clara att läsa själv. Det får...

Av Catarina - 25 september 2015 12:03

I onsdags ökade plötsligt smärtorna i lungorna och även andningen påverkades så det blev en tur till VC men väl där så skickade dom mig vidare till akuten i mora. Väl där blir jag sämre och jag får allt jobbigare att andas. När dom kollar syresättnin...

Av Catarina - 14 september 2015 00:27

I fredags fyllde min son 20 år! Vart sjutton tar åren vägen? Jag hade hittat på en överaskning på lördagen så på fredag kväll dök dom alla upp. Det var supermysigt att ha huset fullt men med 8 personer är huset väldigt trångt. David visste ingent...

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards