Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Catarina - 29 mars 2013 22:45

Vi har haft en helt underbar dag vid stugan.
Vädret är helt underbart och mycket snö så vi kan åka skoter. När vi kom hade mamma tänt eld i kokspisen åt oss så vi hade +2° varm inne. Vi har eldat hela dagen så nu är det +22° nästan för varmt men tyvärr kommer det vara kallt när vi vaknar ändå för det brukar ta ett par dagar innan stugan blir varm ända in i väggarna.

På em ville jag testa Viljas drag, det var jättelängesen hon fick dra något. Förut var det skrindan med barnen eller på bob eller mig på skidor :) Det är superkul!
Jag satt på henne selen och så så mitt midjebälte så gick vi ner på sjön, hon var ganska duktig men för ivrig så hon hoppade mest som en kanin i början och höger och vänster var nog bortglömt ;)
Det blev några hundra meter då jag inte kunde mer och när vi kom upp trodde jag att jag skulle dö! Jisses så ont i bröstet jag fick, jag drog i mig kalluft antagligen och blev anfådd så jag blev jättedålig. Anders blev lite orolig.. Jag fick skicka ner familjen till mamma och pappa så jag fick vara ifred och vila så jag kunde andas normalt och smärtan blev bättre.
Jag vill så mycket så det är så tråkigt när jag inte ens klarar att gå med hunden ca 200 meter. Jag känner fortfarande av det men är bättre så jag hoppas jag får sova gott i natt.

I morgon ska Clara och Indra vara påskkärringar och flyga till blåkulla ;)

Ta hand o. varandra! Kram

Kommer det inte med någon bild så är det för att mottagninge är så dålig här ute i skogen.

Av Catarina - 29 mars 2013 12:00

 

Jag har fått en kampanj till att buzza, jag ska få testa smsgrupp, smsa flera samtidigt.

Så i dag har jag gjort min första grupp och den heter syskonen och jag har såklart valt mig, syrran och brorsan. Perfekt att kunna skriva till båda samtidigt :) Ska nog göra flera grupper med mina vänner.

Det kostar ingenting mer än ett vanligt sms och du kan sköta det både från datorn eller din telefon.

Skriver mera när jag har testat den ett tag så jag vet lite mer hur det fungerar :)

 



Vill du göra en smsgrupp så lämna en kommentar så får du en länk av mig!

 

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards