Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Catarina - 10 juni 2014 23:18

Tänk att min lilla David tagit studenten!
Hur fort har inte han växt upp?

Vi har haft en helt underbar dag i Älvdalen. I morse var det fika och sedan sång vid flaggstången. Därefter var avslutningen i kyrkan där dom hade liveband som spelade och tal.
Davids kompis och flickvän kom också dit, och efteråt åkte vi till hans lägenhet och tog det sista och grovstädade. Behövde inte göra mera då dom ska riva ut allt och renovera :-) vilken tur vi hade :-)
Så nu är det en lägenhet mindre.

Jag är så trött att jag inte orkar hålla ögonen öppna längre....
Kram

Av Catarina - 10 juni 2014 00:04

I morgon gäller det!
David tar studenten :-)
Jag har stressat och försökt komma ihåg allting men ingenting blev som jag hade tänkt ändå. Jag är så besviken och arg på mig själv och såklart lite extra stressad.
Studentskylten var kaos men med hjälp av mina älskade vänner så är den nu helt okej, blommster affären hade inga rosor som jag tänkt, fick välja nån mysko färg men vad gör väl det i slutändan. Jag blev så stressad så jag glömde bort, det viktigaste är ju att vi är där :-)
Men visst hade jag velat ha det perfekt och såsom jag hade tänkt mig men tyvärr funkar det inte alltid och speciellt inte om jag är ute i sista sekunden.

Jag är totalt slut nu, dom sista veckorna har varit hemska och det har varit någonting varje helg och det tar hårt. Inte blir det bättre av värmen och stressen heller!
Men fixar jag den här veckan bara så får jag vila sen.
Torsdag kväll har Gabriel och Clara avslutning och på fredag tar Johannes studenten.
Puh....

Nu ska jag försöka få lite sömn så jag tar mig upp 05.30 i morgon bitti.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards