Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Catarina - 16 februari 2013 22:39

Gabriel har gjort sin egen klocka :) Han är väldigt stolt över den och att han har gjort allting själv.
Den är så fin och det viktigaste av allt är att han tyckte det var jättekul att göra den.

Av Catarina - 16 februari 2013 22:27

Clara ville baka idag och det var evigheter sen vi gjorde det så jag blev jätteglad. Vi har jättekul när vi bakar :)
Nu var det så att jag inte mådde så bra och hade riktigt ont så jag satt och läste receptet för henne och hon fixade resten. Ja inte ugnen då det är mitt jobb ;)
Hon bakade hallongrottor, hallonpaj, cornflakesgodis och så hjälptes vi åt att göra mitt gi knäcke. Vi gjorde till och med hallonsylten till kakorna och hon var så stolt när Gabriel och pappa kom hem och hon fick visa vad hon gjort.

I kväll så hade vi mys med allt som hon bakat och tittade på nya Tingeling filmen tillsammans med David och Isabell.

Kram




Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards