Alla inlägg den 7 april 2013

Av Catarina - 7 april 2013 22:28

Min älskade son är hela nio år! Åren har bara rusat iväg och jag minns det som igår då jag åkte in på BB den 6 april 2004 klockan  23.00 :)

Jag och min syster hade varit ute med hundarna, hade två stycken på den tiden och vi gick efte en mörk grusväg (gamla limavägen) och klockan var nog åtta-nio på kvällen. 

När vi var på väg hem och hade ca 200 meter till närmaste gatlykta, vi såg skenet svagt så börjar ena hunden morra dovt, dovt, har aldrig någonsin hört henne morra så förut och det gick kalla kårar på min rygg. tror nog syrran också vart lte rädd :)

Vi började gå fortare och pratade högt och jag fick till en början dra hunden med mig och det var underbart att få komma till första husen och lyset!

När jag kom hem var jag riktigt skakis ett bra tag och efter nån timme går vattnet ;) 

Vi brukar skämta och säga att det var det som satte igång det hela :) Klockan 8.07 7 april föddes underbaraste Gabriel <3

 

Vi fick höra senare att det var flera som sett björn gå där vid samma tidpunkt! Vi hade tur och det var tur att hundarna var kopplade! Jag har aldrig mer gått där när det varit mörkt mer :)

 

I morse väckte vi Gabriel med sång, paket och fika på sängen :) Han fick inte många paket men han fick det han allra helst önskade sig och det var en brio tågbana med station och tunnelbana :) 

På eftermiddagen hade vi "vuxen" kalas och det kom fler paket och han sa senare att vet du mamma: det här är den bästa dagen någonsin! Han var så nöjd och glad för alla sina presenter.

David hade beställt en tårta till honom, en skoter tårta! En röd/svart Lynx :)  

Vi trodde inte den skulle räcka men vi har halva tårtan kvar så det blir nog sockerkickar hela veckan ;)

 

   

Gabriel fick Sprattel vatten av moster, precis som om det skulle behövas ;)

 

Nu sitter jag här och har riktigt ont, jag har knappt suttit ner i dag vilket känns men idag var det Gabriels dag och den viktigaste dagen på året för honom och då vill jag göra det bästa jag kan för honom. 

Jag får ta det lugnt ett tag nu så jag inte blir helliggande bara så i morgon ska det faktiskt bli skönt att få vara helt ensam för första gången på 10 dagar! Det har varit helt underbara dagar med mycket familje mys men vardag är också skönt så vi får komma in i våra rutiner igen.

 

Ta hand om varandra! Kram

 

 

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards