Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Catarina - 31 mars 2013 23:18

Äntligen kom jag i säng. Jag skulle lägga barnen tidigt idag för dom var uppe länge i går och var så trötta men vi myste och spelade spel och hade så roligt så vi glömde av tiden, plötsligt var klockan över tio! Hoppsan!!
Det har varit underbart väder idag, det har tinat massor och jag tycker det är jättesvårt att veta vad jag ska sätta på barnen för ytterkläder. Det är flera plusgrader i solen och varmt men i skuggan är det kallt så dom har långkalsonger och vinteroverall än och åker vi skoter behövs det. I morgon tänkte jag testa om Clara kunde ha sin pop allväders byxa och jacka med fleese i.

På em idag åkte vi för att träffa min kusin Lars med familj som var i malung hos Marias föräldrar på besök. Deras grabbar har blivit så stora och är helt underbara! Tiden går så fruktansvärt fort! Ibland önskar jag att jag kunde stanna den, bara för en stund.
Vi satt ute i solen och fikade och jag glömde mitt ansikte så nu är jag illröd :( det är inte så bra när jag äter antibiotika men så svårt att låta bli!

Barnen testade skidspåret som Anders drog upp och det var perfekt nu när det fått frysa på. Jag gick med Vilja som fick dra i dag också och Anders hjälpte Clara som stöp då och då. Det är så skönt här ute då vi verkligen umgås och är tillsammans på trång yta utan eldet blir på ett helt annat sätt än hemma. Visst kan det bli jobbigt emellanåt med ett rum och kök och vi är så många men oftast är det bara mysigt.
Jag önskar att stora grabbarna hade kunnat vara med men Johannes är hemma och David i Ludvika hos Isabelle <3
Jag hoppas att dom kommer på tisdag och sover här nån natt.

I morgon ska vi få besök av våra grannar hemifrån :) det kommer att bli jättekul och är det fint väder så tar vi med dom ut på sjön eller upp på berget och grillar.

Ta hand om varandra! Kram


Av Catarina - 31 mars 2013 13:48

Är hem och handlar lite så jag passar på att lägga ut korten. Det gick ju inge vidare från stugan :) Det är riktigt kass mottagning där.

Ha en härlig dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards