Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Catarina - 17 februari 2013 20:32

Idag har vi haft en lat dag då vi inte har gjort någonting alls. Jätteskönt och välbehövligt :)
I morse tog det 3 timmar att ta mig ur sängen, hela kroppen var låst och gjorde så ont att röra mig att tårarna rann.
Det tog flera timmar innan det hade släppt helt.
Jag och Clara har tittat på Pippi och myst i soffan medan Anders och Gabriel var till slogboden och grillade.
David och Isabell var till sälen och jobbade, det var så mysigt att ha dom hemma.

Igår upptäckte barnen att deras pulka var trasig! Ett stort hål var bränt i botten så den är totaltförstörd :( barnen är jätteledsna och jag är riktigt arg!!! NÅN har haft fräckheten att LÅNA den och säkert haft jättekul med den för att sen lämna tillbaka den förstörd. Det gör mig rasande, finns det ingen respekt för andras saker längre? Vi måste väl kunna ha saker ute på våran gård utan att behöva vara rädda att någon ska "låna" dom. Jag har sagt att Johannes får ringa runt till sina kompisar och fråga runt för i helgen ska det stå en ny pulka ute här och jag bryr mig inte vem eller hur den kommer dit. Jag tror inte att det är någon okänd som bara åkte runt och kom på att dom kunde titta om vi hade en pulka och låna utan det är nog någon som vet att vi hade den.
Tråkigt är det iaf!

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards