Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Catarina - 10 februari 2013 17:33

Idag har vi haft en mysdag tillsammans.
Vi har pysslat och varit inne och myst, mormor och morfar kom på fm och lånade datorn för att boka deras resa i november. Gissa om jag är avundsjuk!? Men samtidigt kunde inte dom åka när vi var små så jag har väl nåt att se fram emot när barnen flyttat hemifrån ;) jag tar inte heller med en eller två utan om jag skulle åka så ska såklart alla med och det är omöjligt pga kostnaden. Sen var vi iväg och åkte skridskor, eller barnen. Jag och Anders skottade en labyrint å dom då dom skulle leka Diadalos ( ett barnpogram som går på bolibompa) sen spelade dom bandy med pappa i mål :) Dom hade jätteroligt, jag med!!! Det var sååå skönt att få komma ut och göra någonting med barnen :)

När vi kom hem fick jag lägga mig en stund för det tog mycket på mig att vara ute och leka och Anders började göra tacos.
Farmor kom hit och åt med oss så vi har haft en härlig dag :)
Det är underbart att få ha såna här dagar tillsammans. Det behövs inte mycket utan bara få vara tillsammans <3

Ha en härlig söndag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards