Alla inlägg den 12 september 2012

Av Catarina - 12 september 2012 20:15

Idag har mina gofisar fått tagit kort för bästa fotografen Ida Melin.
Jag älskar hennes foton då hon dels har vit bakrund ist för den här tråkiga blåa men sen vill hon också att barnen har sina favoritkläder på sig och någon favoritsak eller gosedjur så det blir personliga kort.
Det är femte året nu med henne och mina barn har stått, suttit, legat så i år visste jag inte vad dom skulle hitta på för kul. Men Ida hade en super ide! Rygg mot rygg :) passade superbra då dom hade lite tuffare kläder på sig i år. Clara var förfärad då jag hade köpt trasiga jeans åt henne ;) jag fick förklar att dom skulle se ut så och att det var fejk hål. Hon tittade på mig jättelänge och utbrister sen: men mamma! Du har alltid sagt att vi ska ha hela och rena kläder. haha gofisen :) så rätt men jeansen var så tuffa att jag inte kunde låta bli.
Det ska bli så spännande att få se korten och jag hoppas att vi inte behöver vänta för länge.

På fm idag blev jag skraj, min smärta i lungorna ändrades och pulsen gick upp ganska mycket men efter ett par timmar så lugnade det ner sig igen och vanliga onda var där igen. Jättekonstigt var det. Jag hoppas att det inte händer igen för det var läskigt!

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards