Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Catarina - 10 juli 2012 18:48

Då sitter jag här, mannen borta på jobb och småbarnen utspridda över halva sverige ;)

Bara jag och stora killarna hemma. Gabriel åkte kl sju i morse med Helen till Åland, Helen och hennes syster Marie är så snälla och uppdaterar mig med bilder via instagram och det är så roligt att få följa dom :)

På fm kom syster och Indra hit och lekte för Clara hade så tråkigt när det bara blev hon och jag och det slutade med att hon följde med dom hem och ska sova där i natt. Så mysigt!

Så nu ligger jag i soffan och äter popcorn och kollar på Beck, en vardag ;) blir nog ett bubbelbad senare så kanske värken försvinner lite. 

Det är inte dumt alls att få lite tid till sig själv!

 

Johannes kommer hem en snabbsvång bara, fick ett jobb i morgon och i morgon kväll så måste han åka till Ludvika för där väntar nästa jobb i fyra veckor. Blir väldigt tomt utan honom då han varit hemma nästan hela sommaren.

David har två veckor kvar på röjningen sen åker nog han oxå till Ludvika, han har sin tjej där.

 

Nu ska jag ta och njuta av min ensamhet och bara göra som jag själv vill!

 

Sov så gott! Kram

Av Catarina - 10 juli 2012 18:39

Ser på dig

ser mig själv

du är ung

jag äldre

kanske klokare 

än gårdagen

 

önskar du lyssnade

på visheten

den finns inom dig

önskar du kände

mig bättre

såsom du borde känna dig

kanske gör du det

 

ser på dig

vet vad du tänker 

men inte vad du känner

önskan är min bästa vän

vem är din

 

vill hjälpa dig

men med vad

känner dig inte

såsom jag borde

skäms över mig själv

borde aldrig lämnat dig

svek dig

 

förlåt, älskade syster

                                                      /Catarina

 

 

Det är inte tillåtet att kopiera min text eller sprida den vidare.

 

Den här skrev jag till min syster för många många år sen, kommer faktiskt inte ihåg vilket år.

 

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards