Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Catarina - 24 juli 2013 19:26

Vilken härlig dag.
Jag och Tuija åkte och handlade efter frukost och lämnade alla barn med Anders ;-) vi lovade att vara hemma senast tolv då han skulle åka till jobbet.
Vi kom tillbaka tre minuter i tolv ;-) och barnen hade förökat sig. Indra hade kommit hit och sa att hon skulle vara till klockan fyra! Jaha....ööö vi som skulle åka och bada. Men tur vi har bussen :-) in med en stol till så fick vi in fem ungar.
Tack syster för att vi fick komma och bada hos dig <3

Barnen har varit jätteduktiga men Gabriel har varit lite sotis då alla hans tjejer lekt med Clara :-)

I kväll nu så gjorde vi fruktsallad på melon, vindruvor och banan. Mmmm så gott det blev! Och så film såklart :-)
Barnen är trötta efter en hel dag med lek och bad.

Jag och Tuija väntar bara tills det är läggdax för barnen så vi kan prata med varandra utan att bli avbrutna. Det är alltid någon som pratar eller avbryter ;-)
Förstår det blir sent i
Kväll eller natt :-)

Goaste Tuija <3

Älskade syster. Vi plockade blåbärsris till degusarna, kaninerna & marsvinen.

Alla älskade barnen, Indra hade åkt hem.

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards