Alla inlägg den 7 september 2015

Av Catarina - 7 september 2015 12:13

Jag har fått chansen att få testa vanish gold. Det ska verkligen få en utmaning så får vi se om det är så bra som alla säger. Mina barn kan konsten att lorta ner sina kläder :-)
Jag ska testa både förbehandling och att lägga direkt i tvättmaskinen. Jag tänker också låta fläckarna torka in ordentligt.
När testperioden är slut så kommer jag att berätta hur det gick :-)

Är du intresserad av att bli en Buzzador och få testa nya produkter så hör av dig till mig :-)

#buzzador #vanish #vanishgoldbuzz

Ha en bra dag!

Av Catarina - 7 september 2015 12:02

I går fick jag lära mig någonting nytt. Jag skulle köra röjsåg :-)
Pappa behövde hjälp och det går dubbelt så fort om man är två som kör så min man och jag skulle hjälpas åt. Det var jättekul! Men tungt åt axlarna och ryggen.
Kan ju säga att jag inte är ett dugg kaxig i dag!
Hela kroppen värker och jag är så stel så idag blir det vilodag.
Är lite sugen att ta en promenad, det var flera dagar sedan jag kunde och jag saknar det! Kanske att jag kan ta en liten till kvällen tillsammans med barnen, bara så att jag får röra på mig lite.

Ha en bra dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards