Alla inlägg den 27 april 2015

Av Catarina - 27 april 2015 18:55

Det är tur att jag mår mycket bättre idag, det har tjafsats och jag har fått ringa runt och fixa saker. Blir tokig på folk som inte förstår utan allt ska göras som dom vill utan tanke på alla andra. Hade jag vetat det innan...

Kom nyss hem från stallet, Clara har ridit och det är så roligt att titta. Vad duktiga dom har blivit!!! Allihop :-)
Jag håller fortfarande på och letar efter en ponny att låna i sommar, det är inte lätt att hitta nån.
Vore superskoj, det är över 20 år sedan jag hade sommarhäst :-)

I morgon blir det bara att vila så jag får smärtan att släppa helt!

Ha en bra dag! Kram

Av Catarina - 27 april 2015 02:06

Natt utan sömn igen...är så förbaskat trött!
smärtan i lungorna är hemsk och jag har tungt att andas. Värst är det på höger sida och jag blir inte förvånad om jag har fått ännu en inflammation.
Jag sitter, ligga kan jag helt glömma för då ökar smärtan och jag får ännu jobbigare att andas. Paniken kommer även fast jag vet vad det är och gör det ännu jobbigare. Nu önskar jag att jag frågat om att ha syrgas hemma.
Fast på VC får jag ingen hjälp, dom bryr sig inte ens att kolla upp hur det går med min medicin!!! Smärtkliniken har sparkat ut mig efter indragningar. Så här står jag, ensam med denna förbaskade smärta som tar livet av mig!

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards