Alla inlägg den 26 november 2014

Av Catarina - 26 november 2014 14:02

Nu är vi på väg hemmåt, op gick jättebra :-) tog en dryg timme och helt underbar op personal.
Gabriel var verkligen superduktig! Så stolt mamma :-)
Den här op var lättare och såret mindre så han mådde ganska bra när han vaknade så efter 2,5 timme fick vi åka hemmåt. Personalen på dagop var också jättehärliga, han fick diplom och presenter innan han skrevs ut.
Jag hoppas nu att det läker som det ska och att vi kan vara med på riddardubbningen i morgon kväll.

Ha en bra dag! Kram

Av Catarina - 26 november 2014 03:45

Så svårt att få upp ögonen, så omänskligt tidigt. Jag somnade runt halv två i natt och alarmet ringde 03.30 Hade nog varit lika bra att inte sova alls.
Idag ska Gabriel opereras. Ingen stor op alls utan dom ska snygga till efter op i våras, då när det var så infekterat så snittade dom bara upp och det blev inte så fint.
Nu ska jag snart väcka Gabriel för hans andra dusch med op svampen. I går kväll var första och så fick vi byta i sängen så att allt var rent.
05.30 kommer Tanten och hämtar upp oss och så bär det av mot lasarettet.

Ha en bra dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards