Direktlänk till inlägg 8 juli 2014

Semester besvikelse

Av Catarina - 8 juli 2014 02:42

Kom hem från stugan idag, måste ta reda på Davids saker sen Älvdalen och så ska jag rensa hemma här så mycket som jag orkar. Jag har väntat på att David skulle komma hem och ta reda på sakerna men han fick jobb två dagar efter studenten och jobbar mån-fre + söndagar så han har fullt upp just nu. Trist att vi aldrig hinner ses men jag får väl pallra mig ner till Ludvika :-)

Det har varit riktigt varma dagar här nu och då har det varit skönt att vara vid stugan, det är alltid lite svalare där och så fläktar det alltid lite från sjön. Barnen har inte badat alls! Dom är ena riktiga fryslortar ;-) och ska helst ha uppvärmt. Dom skulle prova idag och gick i vattnet men innan det nådde knäna var dom uppe igen. Beror nog lite på att dom inte har ett gram fett på kroppen. Önskar att Gabriel kunde få gå upp lite i vikt, han kämpar och kämpar men vi ser ingen större skillnad. Han äter mer än mig, dricker näringsrik och så får han extra kalorier i maten + att vi berikar den med rapsolja, grädde mm.
Det är nog jobbigt att vara så mycket mindre än alla andra kompisar. Lillasyster är också liten och lätt men börjar komma i kapp.
Läkarna har verkligen testat allt och alla kliar sig i huvudet. Men, både jag och Anders var små fast inte alls som honom. Värre att vara kille än tjej tror jag för jag tänkte aldrig på det så när jag var i den åldern. I högstadiet vet jag att jag hade velat vara längre men jag blev inte retad eller mådde dåligt över det.

Jag vet inte om vi kommer iväg på någon semester i år :-(
Jag och barnen är så besvikna men A har ingen lust att åka någonstans utan han är nöjd att vara vid stugan så jag försöker kolla upp om det finns möjlighet att jag och barnen kan komma iväg. Det är riktigt svårt utan bil och jag har strukit både legoland och rullsand!
Ingenting blev som jag tänkt den här sommaren, någon häst/hästar hittade jag inte heller att låna.
Thats my luck ;-)



Ta hand om varandra! Kram


 
 
Jossan

Jossan

31 juli 2014 22:49

Hejsan. Gud vilken söt hund. Vad är det för ras, hur gammal och vad heter den? Jag liksom älskar hundar

http://mynameisjossan.myshowroom.se

Catarina

23 augusti 2014 23:37

Hej
Det är våran Smojed tik och hon heter Vilja.
Hon är 11,5 år gammal så hon är en gammal tant.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 8 april 2018 12:58

Jag är en buzzador och är med i kampanj, jag har fått produkter från Garnier att testa. Jag fick Garnier Olia 9.0 - Ljusblond. Lite skillnad såg jag men inte mycket. Det positiva var att det luktade gott och det negativa var att krämen var svår att...

Av Catarina - 17 mars 2016 10:10

Vi har fått testa Arlas ekologiska ost Tidan. Den blev en superhit hemma hos oss? Den passade perfekt både på frukostmackan och hårdmackan till middagen. #arlaekologiskost #arlako #buzzador ...

Av Catarina - 1 mars 2016 21:36


Jag och min 8 åriga dotter har fått testat bokklubben Twinsy. Det är anpassade böcker för barn i lågstadiet. Clara tyckte mycket om böckerna och det var perfekt för mig att läsa högt för henne men även var det lätt för Clara att läsa själv. Det får...

Av Catarina - 25 september 2015 12:03

I onsdags ökade plötsligt smärtorna i lungorna och även andningen påverkades så det blev en tur till VC men väl där så skickade dom mig vidare till akuten i mora. Väl där blir jag sämre och jag får allt jobbigare att andas. När dom kollar syresättnin...

Av Catarina - 14 september 2015 00:27

I fredags fyllde min son 20 år! Vart sjutton tar åren vägen? Jag hade hittat på en överaskning på lördagen så på fredag kväll dök dom alla upp. Det var supermysigt att ha huset fullt men med 8 personer är huset väldigt trångt. David visste ingent...

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards