Direktlänk till inlägg 23 juni 2014

Midsommar...

Av Catarina - 23 juni 2014 22:24

Vi var vid stugan under midsommar och slogs med knotten ;-)
Det finns ingen mottagning där så därför har det inte blivit något bloggande.

På midsommarafton lyckades jag göra illa mig rejält. ( inte så ovanligt )
Jag brottades med släpvagnen när jag skulle ta ur björkarna och jag lyckades smälla i smalbenet ordentligt. Jag fick halta runt tipspromenaden.
Det är så himla typiskt mig, det räcker liksom inte där jag redan har ont!
Nu kan jag iaf gå riktigt men fortfarande kan jag inte röra runt såret/bulan så att sova är ett problem, så fort jag kommer åt det så vaknar jag.

Det var 8° varmt ute och blåste isvindar på midsommaraftonen.

Under tipspromenaden höll myggen på att äta upp oss :-)

Idag kom bästa "tanten" på besök :-) det var ett tag sen och det var jätteroligt att få ses och prata lite.
Sen kom svärmor och hämtade mig och Clara för att hon skulle få välja garn till hennes klänning som hon skulle sticka. Hon valde en jättefin klänning men färgen!!! Chockrosa!
Jag hade valt den klänningen i vitt eller ljusgrå ;-)
Sen blrv vi bjudna på fika, det är inte ofta vi går på cafe så det var jättemysigt!


Clara var helnöjd med eftermiddagen då hon lyckades få ett garnnystan till sin vävstol, nytt nagellack och ett tuggummi med tatueringar :-)
Gofisan <3

I kväll har jag haft hemskt ont. Höger lunga krånglar och så hand och fotlederna. Även benet gör riktigt ont :-(
Det lutar mer och mer åt att byta tillbaka till gamla medicinen....även om det är en "skit" medicin så hjälpte den bättre och jag hade fler och längre bättre perioder än vad jag har nu.
Det är så svårt för att bara byta är inte lätt, oftast blir det några veckor med mer smärta innan den ställt in sig och jag vet faktiskt inte om jag orkar mer smärtor just nu.

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 8 april 2018 12:58

Jag är en buzzador och är med i kampanj, jag har fått produkter från Garnier att testa. Jag fick Garnier Olia 9.0 - Ljusblond. Lite skillnad såg jag men inte mycket. Det positiva var att det luktade gott och det negativa var att krämen var svår att...

Av Catarina - 17 mars 2016 10:10

Vi har fått testa Arlas ekologiska ost Tidan. Den blev en superhit hemma hos oss? Den passade perfekt både på frukostmackan och hårdmackan till middagen. #arlaekologiskost #arlako #buzzador ...

Av Catarina - 1 mars 2016 21:36


Jag och min 8 åriga dotter har fått testat bokklubben Twinsy. Det är anpassade böcker för barn i lågstadiet. Clara tyckte mycket om böckerna och det var perfekt för mig att läsa högt för henne men även var det lätt för Clara att läsa själv. Det får...

Av Catarina - 25 september 2015 12:03

I onsdags ökade plötsligt smärtorna i lungorna och även andningen påverkades så det blev en tur till VC men väl där så skickade dom mig vidare till akuten i mora. Väl där blir jag sämre och jag får allt jobbigare att andas. När dom kollar syresättnin...

Av Catarina - 14 september 2015 00:27

I fredags fyllde min son 20 år! Vart sjutton tar åren vägen? Jag hade hittat på en överaskning på lördagen så på fredag kväll dök dom alla upp. Det var supermysigt att ha huset fullt men med 8 personer är huset väldigt trångt. David visste ingent...

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards