Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Catarina - 6 juni 2014 23:29

Jag måste göra någonting åt min telefon. Jag blir galen när jag inte kan ta mina spontana kort längre. Laddningen håller inte länge men innan räckte det om jag laddade varannan dag vid normal användning. Telefonen blir glödhet och stänger av sig emellanåt.
Jag förstår inte hur fukt har kunnat sabba kameran inuti telefonen!?
Jag har försäkring på den och den är nog precis ett år men är rädd att jag bara får ut en femhundring och självrisken är på sjuhundra.
Och tyvärr betalar jag fortfarande på den i abonnemanget så nån ny finns det inte en chans att jag har råd med.
Vet inte hur sjutton jag ska lösa det här :-(

I morgon måste vi på shopping, har inte någonting att sätta på mig när grabbarna tar studenten. Det var ett tag sen jag prioriterade mig själv. David tar på tisdag i Älvdalen och Johannes på fredag i Ludvika. Gabriel och Clara har avslutning torsdag kväll så nästa vecka blir det fullt upp.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards