Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Catarina - 29 maj 2014 23:30

Idag har mina älskade ungar bjudit på lunch :-) dom gjorde korv, makaroner och grönsaker. Så himla mysigt och dom tyckte det var jättekul.
Får nog utmana dom lite mera i köket :-)

Kram

Av Catarina - 29 maj 2014 01:39

Nu äntligen börjar jag känna mig som människa igen :-)
Och i helgen blir det ännu en marknad/loppis i öje och jag tänkte att jag skulle åka dit och sälja armband och barnen deras änglar som dom gjort.
Ska bli kul men önskar att jag kunde slippa att ha så ont så fort jag gör någonting.

Idag har jag knytit armband, nyckelringar och hundhalsband, fingrarna är alldeles röda :-) Jag har hittat ännu ett nytt sätt att knyta och det blev jätte häftigt, synd att jag inte kan ta kort :-(
Får se om jag kanske kan fixa lite kort tills i morgon.

Nu är barnen lediga 4 dagar och det ska faktiskt bli skönt att slippa gå upp sex i morgon bitti, har sovit så fruktansvärt dåligt dom här nätterna när jag haft ont. Söndag natt sov jag inte en blund och dom andra nätterna har det blivit högst 3 timmar, det känns!
Hoppas på några timmar extra i natt.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards