Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Catarina - 26 maj 2014 23:26

Loppisen gick väldigt bra och det blev sålt mycket kläder och även flera armband. Superkul!
På kvällen var jag totalt utslagen och jag hade så fruktansvärt ont att jag inte ens kunde gå. Hela kroppen var förstörd.
På söndag morgon blev jag väck halv tio med the på sängen och en go liten tjej som hade gjort flera armband och halsband till mig av pärlor :-)
Gabriel sov hos en kompis och stora killarna kunde inte komma :-( Johannes hade jour och David pluggade. Men dom har beställt en present som inte har hunnit komma än och jag är sååå nyfiken.
På em kom mamma och pappa hit och vi åkte allihop till lima för att äta morsdags middag, det var perfekt, pappa bjöd mamma och Anders bjöd mig. Det var supergod mat. Mamma fick ett fint armband med hjärtan som jag hade gjort.
Idag har det varit lite bättre men jag har tagit det väldigt lugnt, i morgon tar jag reda på allt efter loppisen.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards