Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Catarina - 20 maj 2014 18:17

Jag valde fel! Jag avvaktade och valde att ringa vc i morse, först fick jag vänta 3 timmar på att dom skulle ringa upp sen fick jag veta att det inte fanns några läkartider!
Men...jag skulle få träffa en sköterska och ta ett EKG iaf 15.30
Väntan...väntan....
När jag kommer ner är det kaos och det blir ännu mer väntan och efter EKG't ville en läkare titta på mig och det blir ännu mer väntan eftersom han skulle ta mig när han fick tid.
Fy sjutton vad jag avskyr att vänta!
Har alldeles nyss kommit hem och läkaren "trodde" att det var en muskelinflammation och jag skulle äta inflammations hämmande och avvakta och höra av mig om det blir värre eller inte bättre.

Nu blir det vila!
Kram

Av Catarina - 20 maj 2014 01:02

Sitter här mitt i natten och vet inte hur jag ska göra. Har fått jätteont under vänster bröst, det sticker och bränner ordentligt och efter 7 timmar av att det inte blir bättre än korta stunder och med starka smärtstillande så ringde jag 1177.
Hon visste såklart inte vad sjutton det var men sa att jag skulle åka direkt till akuten eftersom inte ens mina smärtisar hjälpte och med min sjukdomshistoria.
Hmmm hur gör ja nu, ska jag dra upp hela min familj mitt i natten och göra alla oroliga bara för det? Det kanske inte ens är nåt farligt!
Jag skulle nog kunna vänta tills cykelverkstan (VC) öppnar i morgon så behöver jag inte skrämma slag på nån. Hade det varit allvarligt tycker jag hon borde sagt det.
Eller....
Jag hatar det här, jag hatar sjukhus och framför allt hatar jag att ha ont!

Vi får se, funderar....

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards