Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Catarina - 7 maj 2014 14:30

Ser fram emot kvällen då jag och mamma ska på en seans :-)
Anders ska följa Gabriel på klättringen och Clara ska vara hos moster.
Ibland funkar det och allt går smidigt och det gör att det är roligare att åka iväg.
Det är inte ofta som jag åker på någonting så det ska bli jättekul :-)

Igår började jag äta magnesium så nu hoppas jag att värken i benen ska bli bättre. Det är jättebra när man får tips på olika saker för tyvärr berättar inte läkarna så mycket.
Jag ska försöka ta mig ner till VC innan veckan är slut så jag får kolla upp varför jag dricker så förbaskat mycket, det vore ingen sak om det bara kom ut igen, men det gör det inte och magen är som en ballong.
I går och idag har jag haft febertoppar men frossan är bättre.
Alltid något :-)

Ha en bra dag! Kram


Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards