Alla inlägg under april 2014

Av Catarina - 7 april 2014 22:28

Gabriel fyllde tio år idag. Det har både varit en jättehärlig dag men även den värsta födelsedagen någonsin sa han i kväll!
I går fick han ont i snoppen och i natt var det så illa att han inte kunde sova. Halv fem i morse somnade vi tillslut efter lite alvedon.
Vi var till VC på em och tyvärr fick han min läkare, han klämde och kände och TRODDE att det var en infektion under förhuden. Vi skulle spruta med ljummet vatten var rekomendationen. Grejen är att det onda sitter så långt upp och hans förhud är så trång att den inte går att dra tillbaka så det är inte lätt att spola.
Jag tycker så synd om honom!
Han har inte kunnat somna än och jag är orolig att vi ska ha en till natt med ont. Det värsta är att jag känner mig så hjälplös, om jag bara kunde göra någonting så han slapp att ha så ont.

Ta hand om varandra! Kram



Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards