Alla inlägg den 22 april 2014

Av Catarina - 22 april 2014 20:30

Nu har vi påskat klart :-)
Vi åkte till stugan under helgen och det var så skönt att komma bort ett tag.
Även fast det är lite krångligare och bökigare så går allt, bara man vill.
Gabriel fick använda tvättfat ist för att duscha, jag fick mina bad eftersom Anders var så snäll och pumpade upp vatten från sjön och värmde i pannmuren. Jag är glad att min pappa byggde ett badhus, där kan vi bada sommar som vinter bara vi får tag på vatten.
Mottagningen på mobilen var helkass där, medelanden kom fram dagen efter och en del samtal gick. Internet var bara att glömma. Fast just den här helgen var det skönt att stänga av allt och bara vara.
Barnen har lekt, fiskat, hjälp mormor och morfar, ja allt som går att göra ute har dom gjort. Tyvärr var det så mycket vatten i bäcken och strömt så där fick dom inte vara, det är annars favorit stället.
Nu känns det som om jag fått lite nya krafter.
Jag måste fixa min lista och bara ta med det som är viktigt så det inte blir så himla mycket.
En av dom första sakerna blir att fixa mobilen! Kameran fungerar inte längre. Suddig och kan inte fokusera ( det är därför jag inte har lagt ut några kort)
Det är irriterande eftersom jag tar massor med kort med mobilen.
Vet inte heller om det ska gå på försäkringen eller garantin? Mobilen är inte ens ett år.

Hoppas ni har haft en bra påsk!

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards