Alla inlägg den 15 april 2014

Av Catarina - 15 april 2014 20:36

Jag kan inte förstå hur jag kan vara så trött än. Jag sover och sover men blir inte piggare för det. Jag tänkte jag skulle ha tagit igen det på ett par dagar men icke.

Det går bra för Gabriel, ingen infektion och nu gör det bara lite ont. Svullnaden är nästan helt nere och det ser mycket bättre ut. Han tycker det är toppen att få träffa kompisarna igen.
Han berättade precis vad han hade gjort för klasskompisarna, jag tyckte det var modigt :-) ingen har sagt någonting dumt vad jag vet så allt är frid och fröjd.
Nu är det mest jobbigt att ta igen allt skolarbete som ligger efter.

Idag kom äntligen födelsedags presenten från mormor, morfar och moster.
Han blev verkligen superglad och jag tror att han har haft en bra födelsedag trots allt.
Han kommer inte att glömma den i första taget ;-)

I kväll ska jag och Johannes gå igenom några distans prov han har från brandkursen och på torsdag ska han vara med ambulansen i ludvika.
Tyvärr har skolan blivit lite lidande då han har haft mycket kurser men han är iaf bäst i klassen på att svetsa, resterande ämnen kan vi diskutera ;-)
Tror inte han får problem med jobb ändå då han hela tiden får jobberbjudanden, jag har fått tvinga honom att stanna kvar i skolan och gå klart. Fast jag förstår att han blir sugen när dom erbjuder löner från 20 000 - 40000:-
Sen kommer han att vara helt utbildad brandman till sommaren också.
Då har David större problem, han vill ju inte jobba i skogen men jag är väldigt glad att han går klart skolan och tar studenten. Det är en stor fördel och så kan han ju söka till högskolan.

Ta hand om varandra! Kram



Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards