Alla inlägg den 13 april 2014

Av Catarina - 13 april 2014 20:00

Det har varit en härlig dag, underbara ungar som har städat sina rum utan protester och sen kalas på em.
Gabriels farbröder med familjer kom och alla kusiner hade jätteroligt :-)
Lillkusinen åt tårta! Han hade aldrig tyckt om det förut så det var kul, det betyder ju att jag hade lyckats med någonting bra ;-) 2 bitar till och med!

När alla åkt så var det dax att ta igen lite skolarbete, han har missat en vecka nu. Först så knorrade han lite men sen gick det jättebra och humöret blev på topp igen.
Det är en del att ta igen men vi får ta lite varje dag och sen har vi påsklovet på oss.
Vi bestämde att i morgon ska han få gå tillbaka till skolan, allt ser bra ut och han har inte ont längre så nu är det dax. Han ser framemot det och bad om att få lägga sig tidigare i kväll så han inte skulle vara trött i morgon, tänk om det var så varje kväll ;-)
Fast jag ska inte klaga, dom lägger sig 19.15-19.30 varje vardag utan tjafs.

Jag önskar jag hade haft mer ork, är nu alldeles slut efter allt som har hänt. Nu när han är bra igen kan jag tillåta mig att få må dåligt. För så var det, vet inte hur jag fixade allt men det fanns inget alternativ då utan det enda som betydde någonting var att han skulle bli bra och må så bra som möjligt.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards