Alla inlägg den 11 april 2014

Av Catarina - 11 april 2014 21:48

Verkligheten har kommit i kapp mig, ju bättre Gabriel blivit ju mer känner jag att jag kan börja släppa oron och stressen som varit. Idag har jag knappt orkat vara uppe, det är svårt att ta igen så mycket förlorad sömn och
alla drar i mig från olika håll, alla barn har något behov som ska uppfyllas.

Gabriel sov ända till tio i morse och vaknade på strålande humör.
Ser du mamma, det är mycket bättre än i går!
Han har varit ut och snickrat lite på kojan och lekt inne och har nu tonvis med energi, han och Clara har bråkat så det står härliga till så nu känner jag igen min son igen ;-) det är härligt!
Han är nu jätteglad att han gjorde operationen fast han var så rädd och jag tycker han har vuxit mycket dom här dagarna.
Nu hoppas jag bara att det fortsätter och blir så bra som möjligt för honom, det är han värd.

På söndag ska han ha kalas igen för farbröder & kusiner men barnkalaset får vänta ett tag till :-)

Jag önskar er alla en underbar helg!
Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards