Alla inlägg den 10 april 2014

Av Catarina - 10 april 2014 23:22

Det har varit en riktig sov/vil/film dag idag.
Nu äntligen kan jag börja slappna av och det märks, jag är helt slut. Jag har sovit i omgångar.
Gabriel har däremot varit pigg, barn återhämtar sig väl lättare än "gamlingar" ;-)
Inflammationen är mycket bättre, svullnaden har gått ner jättemycket och den smärtan är helt borta så nu är det mest jobbigt där dom opererat men även det har läkt superbra. Jag ser inga som helst tecken till infektion som dom var rädd för.

Idag har han längtat till skolan!!! Jag blev jätteglad över att höra det för det betyder att han mår så mycket bättre.
Men jag är lite orolig över hur det blir när han kommer tillbaka. Kommer hans klasskamrater att vara snälla eller? Allt som ser annorlunda ut brukar kunna bli kul att retas för.
Jag hoppas verkligen att Gabriel själv berättar vad som hänt så kanske det inte är lika kul.
Men jag kanske oroar mig helt i onödan!

Clara har varit jättetråkig idag, tror nämligen att trollen bytte ut henne på skolan idag för jag känner inte igen henne alls.
Hon har varit sur och hackat och retats med Gabriel hela em, hon som brukar ta hand om honom när han inte mår bra.
Fast jag tror hon känner att han får väldigt mycket uppmärksamhet och det kan vara därför. Jag och Gabriel pratade om det i kväll och då sa han att vi kan ju spela spel eller nåt med Clara när hon kommer hem i morgon för det tycker hon är roligt och så känner hon sig inte utanför.
Han är smart!

Kram

Av Catarina - 10 april 2014 11:18

I natt har jag sovit som en stock. Det var välbehövligt!
Gabriel somnade tillslut och sov lugnt hela natten och när han vaknade i morse var han på strålande humör. Han klarade att gå på toaletten utan salvan, han ville testa och så tyckte han det var bökigt att hålla på med den :-) Jag är så stolt!

Hela fm har han lekt. Det är lite jobbigt att krypa runt så han har tagit en handduk som han har knäna på så kan han glida ist. Det gör mindre ont. Han är uppfinningsrik ;-)
Nu längtar han tills han kan gå ut och leka men jag tror inte att det dröjer så länge, har han bestämt sig för någonting ;-)

Kram


Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards