Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Catarina - 21 mars 2014 23:13

Jag är så förbaskat trött på att stoppa i mig en massa olika mediciner. Särskilt jobbigt blir det med biverkningarna som följer.
I morse somnade jag kvart i sex på morgonen! Jag mådde jätteilla, magont och så fick jag tillbaka trycket över bröstet.
När Anders kom hem från jobbet åkte han och köpte thaimat med hem och för första gången på länge kände jag att jag var sugen på mat. Men fick inte i mig mycket innan det sa stopp och sen kom illamåendet tillbaka.
Typiskt!
Dricker som en häst, 2-4 liter/dag fortfarande och det konstiga är att jag inte är kissnödig! Magen är som en ballong på mig.

Insåg i går att jag inte kommer kunna vara med på barnloppisen som är i helgen :-( jag skulle både ha sålt och köpt kläder då mina snart vuxit ur allt. Jättetrist! Så nu måste jag köpa allting nytt istället. Onödigt och väldigt mycket dyrare.
Det är typiskt att jag ska vara sjuk just nu! Fast om man tänker efter så passar det aldrig att vara det.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards