Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Catarina - 13 mars 2014 17:50

...till mig :-)
Fick ett sms från sonen i morse som gjorde mig jätteglad.
Grattis min älskade unga moder skrev David, han blev genast min favorit ;-)
Mamma hade bakat en stor smörgåstårta som dom kom med på eftermiddagen :-) syrran och Indra kom med blomma och present.
Svärmor kom också förbi.
Många fina blommor och presenter har jag fått idag.
Synd bara att jag inte mår så bra, i morse när jag vaknade hade även en förkylningen hoppat på mig. Det räcker inte bara med en grej.
Ligger och snörvlar, nyser, fryser/brännhet, och denna jäkla smärta men dagen har varit underbar ändå och min son hade gjort den finaste presenten till mig <3

Nu är det snart föräldramöte på skolan som jag inte kan vara med på utan får skicka gubben. Hoppas bara han kommer ihåg nåt så jag får veta vad dom pratat om. Han gick upp halv fyra i morse och är ganska trött ;-)

Ta hand om varandra! Kram

Han har limmat fast kottar och björkbark som han hittat på veden. Fantasi!

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards