Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Catarina - 7 mars 2014 21:19

Det har varit några tuffa dagar, jag mådde ju inte så bra när vi var till mora och efter det har det bara blivit värre med yrseln och jag är så svag i hela kroppen. Nu äntligen börjar det värsta släppa och jag tänkte försöka skriva ett inlägg. Jag har inte kunnat läsa, sova riktigt för det bara snurrar och flyter omkring. Det är lite läskigt och väldigt irriterande. Jag har saknat att läsa alla bloggar och jag har saknat att kunna skriva!

I går hade jag ljusparty :-) å så roligt det var!!! Det kom så många härliga människor och underbara T som höll i visningen, tack snälla för att du kom :-)
Syrran kom tidigare och drog upp mig ur soffan en och en halv timme innan visningen, det var nog tur annars hade jag legat i pyamas när alla kom ;-)
Det är tungt när kroppen inte orkar så det var tur hon pushade på mig. Och så förberedde syrran och mamma fikat vi skulle ha. Utan dom hade jag inte orkat, tack <3

I morgon blir det äntligen kalas för Johannes som fyllde 20 år 29 december.
Det är lite trist för hans present har inte kommit :-( trodde verkligen det skulle hinna!


Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards