Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Catarina - 2 mars 2014 15:04

Det känns i hela kroppen efter att ha tagit sig igenom hela vasaloppet....i soffan ;-)
Jag och mannen låg i varsin ända och kikade och spännande blev det vid målgången.
Min dröm i många år har varit att åka tjejvasan eller hela vasaloppet och jag är arg på mig själv att jag sköt upp det och inte åkte när jag hade kunnat.
Det känns lite surt om man säger så.

I går kväll när jag var in och stoppade om och släckte lampor hos dottern kunde jag inte låta bli att ta ett kort, jag ville bara ta upp och krama om henne, dom är så goa när dom sover <3
Goa underbara Clara.


Jag är lite trött på det här slaskandet nu, det snöar, sen tinar det och sen kommer det lite
till och så fortsätter det. Minus 5 ° kallt och sol vill jag ha nu. Må lite bättre och kunna ta en skogspromenad :-)
Inte mycket kan slå det.
Nu är det inte ens kul att åka skoter och till stugan har vi inte varit till på länge, längtar...

Mår lite bättre idag även om jag har ont så är jag piggare och har lite mer ork.
Så jag hoppas att det går frammåt nu.

Ha en härlig söndag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards