Alla inlägg under februari 2014

Av Catarina - 1 februari 2014 12:14

Fick sova till åtta då Clara kom och väckte mig. Anders jobbar så det är bara hon och jag hemma. Gabriel har sovit hos en kompis och kommer väl hem snart.
I natt vaknade jag av att fotleden gjorde ont. Kunde inte röra den och idag är den svullen. Inflammation har jag haft förut många gånger då det blir svullet och stelt och gör ont men då har jag oftast gått mycket, det har jag inte nu, har snart suttit sönder soffan ;-)
Det är tur att jag inte har så mycket spring i benen ;-)

I morgon åker Mio hem :-(
Det är sorgligt och kommer att bli så tomt men vi får hålla ögonen öppna efter en tik som är lite tuffare. Drt dyker nog upp nån tids nog. Helst hade jag velat ha en Husky eller en till Samojed men det går inte om barnen ska kunna ta hand om den och jag har ingen möjlighet att ge dom vad dom behöver.



Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards