Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Catarina - 28 februari 2014 03:19

Har varit helt slut idag och bara legat.
I kväll fick jag tillbaka smärtan i lungorna och det knarrar när jag andas, lite irriterande.
Jag mår dåligt, fast vet inte hur. Känner mig bara extremt eländig.
I morgon måste jag vara på benen, Anders har en överaskning till mig och tydligen har vi även barnvakt!
Spännande :-)

Idag fick Gabriel träffa kuratorn och det hade gått jättebra sa han :-)
Jag har sett en liten förändring hos honom, han är gladare och lite tror jag beror på klättringen. Snart börjar nationella proven och jag vet att han är orolig över det men jag tror han fixar det så länge som han är positiv och vågar tro på sig själv.

I morgon har vi sovmorgon som tur är, klockan tickar och jag önskar bara smärtan släpper så jag sova.
Jag har funderat mycket dom här dagarna och jag är väldigt nära att lyfta luren och ringa min läkare och säga att jag vill byta tillbaka till min gamla skit medicin :-(
Jag har hatat den, önskade så länge att jag skulle få byta, kämpade för det i flera månader nästan ett år men nu ser jag vilken skillnad det är med mig, jag är knappt människa längre.
Där hade jag inga roliga biverkningar och en av dom värre var att jag ökade extremt i vikt. Men vad är viktigast?
Att vara smärtfri och tjock eller smal och denna jävla smärta?
Fast jag vill vara smal, jag mår bättre både fysiskt och psykiskt. Andningen blev jobbigare när jag gick upp så extremt mycket och det tar mer på lederna. Jag har märkt lite skillnad redan nu när jag har börjat gå ner.
Jag vet inte vad som är rätt eller fel eller hur jag ska kunna må så bra som möjligt så det är bara tankar än.

Kram



Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards