Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Catarina - 25 februari 2014 17:45

Jag glömde förnya mitt recept förra veckan!
Jag kan bara skylla på att det var fullt upp och tyvärr så glömmer jag mycket. Har många larm i mobilen som tjuter när det är någonting. Grejen är att jag måste komma ihåg att lägga in det också ;-)

Ringde direkt i måndags morse och efter några timmar ringde jag apoteket och skulle höra så dom hade det hemma, det hade dom inte! Två dagar tar det så först i morgon kan jag hämta ut min medicin som jag MÅSTE ha.
Mitt fel! Kan inte skylla på någon annan, tyvärr ;-)
I kväll kommer det att bli jobbigt och jag får inget förens Anders slutar jobbet i morgon em.
Jag stålsätter mig men samtidigt är jag ganska rädd.
Fast om jag ska försöka tänka lite positivt så har jag faktiskt gått igenom betydligt värre saker...
Men det kommer göra ont!

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards