Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Catarina - 22 februari 2014 22:53

I morse gick jag upp tidigt för att få se när forkörarna åkte iväg. Dom startade ovanför oss och ska nu åka 19 mil till norge enligt gamla traditioner. Det ser så himla mysigt ut och jag önskar att jag någon gång också ska få testa :-)


På em var det dax för bowling för hela familjen :-)
Vi var sju personer så jag bokade två banor och gissa om vi hade kul!
Jag är glad att jag hittat någonting som passar både till min 20 åring och 6 åring.
Johannes vann över David och Isabelle och Gabriel vann över mig, Anders och Clara.
Gabriel var superduper duktig och slog flera strikar.
Det kommer vi att göra flera gånger, det är bara så himla svårt att lyfta på arslet och göra det ;-)
Och nästa gång ska jag komma ihåg handleds skyddet!!! Det gick inge vidare med min värk i början men jag bytte till barnens klot då gick det något bättre men det gör ont.



Tror det var här Gabriel fick en strike :-)

Jag var ganska trött och slut när vi kom hem men nöjd.
Till kvällsmys blev det tacos och filmen Dumma mej.

Kram






Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards