Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

4 men snart 7

Av Catarina - 21 februari 2014 20:22

Det har varit en riktigt jobbig dag, mycket värk och så fruktansvärt trött.
På em var jag tvungen att få undan tvätt, lakan och handdukar i massor. Anders var ute och körde snö i vanlig ordning så jag fick minsan vika allt själv.

Snart kommer alla barnen :-)
Johannes överlät sitt rum till David och Isabell och själv tar han soffan. Gentleman <3
Får köpa en sån där uppblåsbar extrabädd tills nästa gång. Vill ju att vi ska kunna träffas allihop.
En kär vän som jag inte sett sedan i somras hade velat komma med sin dotter i helgen men jag var tvungen att säga nej :-( Jättetråkigt!!!
Ibland önskar jag att vi hade ett större hus, blir sugen att flytta.
Vi har haft tankar ganska länge att flytta till en större ort men det är lite extra bökigt när vi redan äger ett hus.
Är det meningen så händer det :-)

Fick se att jag totalt glömt bort att förnya mitt recept! Det är inte så smart....måste vara ute i tid eftersom läkaren tydligen inte är där varje dag och sen måste apoteket ibland beställa hem. Nu är det slut på söndag!
Mitt eget fel, men nog så irriterande ändå.

Både smärtorna i lungorna och lederna har varit värre idag och i natt vaknade jag av smärtan och att det var tungt att andas. Det blev till att sitta och sova några timmar sen blev det bättre igen.
I helgen hoppas jag att jag får vara okej då jag har lite saker inplanerade :-) En sak har vi sagt i flera år att vi ska göra men har inte blivit av, men i morgon händer det :-) äntligen! Allt är bokat och klart för oss alla 7 :-)

Jag önskar alla mina härliga läsare en riktigt härlig och mysig helg!

Kram

 
 
Spanaren

Spanaren

22 februari 2014 08:39

Krya på dig!
Tänk om ni hade en varmbonad sovstuga på tomten ... de du *ler*
Var rädd om dig och delegera så långt det bara går/ kram

Ps Nu ska vi snart ut och skotta för nu har det kommit massor av snö sen igår

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Catarina

22 februari 2014 09:40

Tack!
Ja det vore nåt det :-)

Det är lika här, nu har vi så mkt snö att det absolut inte behövs nå mer :-)
Kram

 
Maria at inredningsvis

Maria at inredningsvis

24 februari 2014 23:02

Vilken SJUKT vacker vinterbild...här i GBG blire aldrig riktig vinter haha :) hoppas du får en fin start på nya veckan.

Ny post ute..butik med billiga designermärken:)

LOVE Maria at inredningsvis - <a href="http://inredningsvis.se/gardiner-5-tips-snygga-fonster/">inredning</a> it's, Swedish for decor :)

http://inredningsvis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 8 april 2018 12:58

Jag är en buzzador och är med i kampanj, jag har fått produkter från Garnier att testa. Jag fick Garnier Olia 9.0 - Ljusblond. Lite skillnad såg jag men inte mycket. Det positiva var att det luktade gott och det negativa var att krämen var svår att...

Av Catarina - 17 mars 2016 10:10

Vi har fått testa Arlas ekologiska ost Tidan. Den blev en superhit hemma hos oss? Den passade perfekt både på frukostmackan och hårdmackan till middagen. #arlaekologiskost #arlako #buzzador ...

Av Catarina - 1 mars 2016 21:36


Jag och min 8 åriga dotter har fått testat bokklubben Twinsy. Det är anpassade böcker för barn i lågstadiet. Clara tyckte mycket om böckerna och det var perfekt för mig att läsa högt för henne men även var det lätt för Clara att läsa själv. Det får...

Av Catarina - 25 september 2015 12:03

I onsdags ökade plötsligt smärtorna i lungorna och även andningen påverkades så det blev en tur till VC men väl där så skickade dom mig vidare till akuten i mora. Väl där blir jag sämre och jag får allt jobbigare att andas. När dom kollar syresättnin...

Av Catarina - 14 september 2015 00:27

I fredags fyllde min son 20 år! Vart sjutton tar åren vägen? Jag hade hittat på en överaskning på lördagen så på fredag kväll dök dom alla upp. Det var supermysigt att ha huset fullt men med 8 personer är huset väldigt trångt. David visste ingent...

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards