Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Catarina - 20 februari 2014 21:04

Fm tillbringade jag i klass tre, Gabriels klass. Det var jättekul att få vara med och se vad dom jobbar med. Gabriel jobbade på jättebra för en gångs skull och jag hoppas att det håller på och släpper lite och att han vågar tro på sig själv och även vågar göra fel. Allting måste inte vara perfekt!
På gymnastiken var det Gabriel och två av hans klasskamrater som skulle hålla i lektionen och först blev han vrång och ville inte vara med, vet inte om det var för att jag var med men efter en stund hade alla jätteroligt. Det blev en jättebra lektion och fröken var jätteglad för det var nog första gången alla samsades och det inte var några bråk. Superkul!
Jag åkte hem innan lunch och Gabriel ville redan då att jag ska vara med flera gånger, kul att han vill ha med mig :-)
Men nästa gång måste jag vara med Clara, hon är ganska avis nu ;-)

På em kom M förbi och vi fick en liten pratstund, jättemysigt :-)

I morgon el lördag kommer Johannes, David & Isabelle hem. Det kommer bli superkul att få ha alla samlade <3
Får bara se vart jag ska göra av alla ;-) lite trångt är det...men finns det hjärterum finns det stjärterum *ler*


Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 20 februari 2014 00:46

Jag har haft sån värk i handlederna och det resulterade i två nya nyckelringar av paracord linan. Heter det nyckelringar? Nu blev jag osäker ;-)
Jaja, jag blev jättenöjd.
En rund och en fyrkantig blev det och dom blev perfekta att hålla i så den fyrkantiga behåller jag nog själv ;-)


Clara drog av 'flärpen' på dragkedjan till overallen så hon kunde knappt dra upp den själv så jag gjorde en ny till henne av den smala linan. Det blev jättebra :-)

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards