Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Catarina - 19 februari 2014 22:04

I kväll fick Gabriel äntligen veta vad han skulle få göra :-)
Han såg frågande ut när vi stannade bilen och visste inte alls vart vi var men när det gick upp för honom att han skulle få klättra blev han överlycklig.

Han klättrade men jag ser att han är osäker och vågar inte riktigt testa när han fastnar och det är precis lika med skolarbetet.
Med det här hoppas jag att han kommer bygga tillräckligt med självförtroende och lära sig hitta nya lösningar när man inte kommer längre. Han är osäker på sig själv och vad han kan, men vi får bara jobba frammåt så kanske allt släpper.
Jag skulle kunna gå till månen för mina barn, bara jag vet vägen. Har gått den vägen några gånger förut men alla vägar är olika.

Nu längtar han tills nästa vecka och ska börja träna på sitt första märke :-)
Jag är superglad att han verkligen älskade det! Och sen att det varannan vecka blir ett riktigt pyssel för att komma dit, det löser jag
då :-)

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards