Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Catarina - 17 februari 2014 21:47

Nu är äntligen experimentet klart. Barnen vart alldeles tysta medans dom funderade hur det hade gått till. Hörde nästan hur det knakade ;-)
Det blev jättehäftigt av bara vatten, salt och karamellfärg, träpinne & piprensare.

Före bild

Efterbild

Och så mammas....

Hela utsidan på mitt glas var salt :-) men barnens blev coolare!

Kram

Av Catarina - 17 februari 2014 21:41

Känns som om hela kroppen är trasig. Även fast jag inte gjorde mkt i går så är jag däckad :-(
På em fick jag dessutom världens mensvärk! Jag som inte brukar ha nån.
Tror nog nån skrattade rått över att få plåga mig lite extra idag ;-)

I morgon ska jag ut i skidspåret...
Nja, inte jag då men barnen. Skolan ska till sportfälltet och åka skidor, Gabriel åker hela 7,5km.
Så på em har jag stått (dubbelvikt) och stekt plättar för såklart lovade jag dom det i matsäcken redan förra veckan. Borde ha lärt mig vid det här laget att inte lova någonting i förväg. Har jag lovat så har jag!
Jag och Anders ska dit och hejja på dom innan han börjar jobba. Såklart jobbar han kväll den här veckan.
När dom slutar så kommer Gabriel hem med en kompis direkt efter skolan. Clara ska till fritids några timmar. Jag hoppas att jag mår bättre i morgon ;-)

Ikväll var det serietävling (skidor) här i byn och igår ville båda vara med, men ångrade sig idag. Synd tycker jag, dom är båda duktiga och tycker det är jätteroligt att åka skidor.

Nu ska jag försöka ta mig till sängen och hoppas på några timmars sömn i natt så jag fixar veckan.
Det är någonting varje kväll :-)


Fick iaf se solen idag :-) det var underbart och lite vårkänslor kröp allt fram. Hoppas det blir sol i morgon när barnen åker skidor :-)

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards