Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Catarina - 10 februari 2014 20:53

I helgen har Clara fått haft Lill-Gruffalon på besök :-)
Alla barn i förskolan får låna hem henne en helg och sen får dom skriva i en bok om vad dom har hittat på. Clara var superglad i fredags men i morse var det mindre kul när hon skulle följa med till skolan igen, helgen var för kort tyckte Clara.


På eftermiddagen var jag och barnen ut ochgjorde om deras snögubbe. Dom hade gjort en i går här på framsidan nästan precis utanför dörren och i morse var den förstörd :-( inte av tö! Utan av en ÄLG!!!
Vi har en som går runt här och tydligen ville hon ha moroten ;-) Så nu följer jag barnen till bussen för säkerhets skull.
När vi ändå var ute så passade vi på och gjorde två snölycktor, årets första :-)
Det är så himla mysigt!

Hoppas älg skrället låter bli våra skapelser nu :-)


Har fortfarande värk i hela kroppen och värst då i fot lederna. Det värsta är väl tröttheten, det är svårt att sova och vila överhuvudtaget.
Jag har fortfarande inte fått svar från läkaren!
Först har jag lågt kalium värde och tar om provet efter en vecka och sen blir det tyst.
Det hjälper ju inte när jag redan har svårt med förtroende för läkare.
Måttligt irriterande...

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 10 februari 2014 15:45

Det är hela tiden och överallt känns det som.
Jag brukar titta ibland men roligast är väl om det är svenskar med, särskilt såna som man känner till :-)

Jag känner dom som sitter klistrade, svårt att gå på jobbet och så känner jag dom som inte bryr sig alls.
Jag bryr mig men är inte klistrad framför rutan.

Alla är vi olika och tur är väl det ;-)

Kram

Av Catarina - 10 februari 2014 12:27

Det kommer nya ideer hela tiden och det är hur roligt som helst att knyta armband :-)

Det första är ett barnarmband med en kanin. Lite som godis ser det ut ;-)

Har gjort flera till barn då dom är mycket uppskattade och går som smör i solsken :-)
Med både mellan och tunn lina.



Gjorde ett helstryp stl.30 idag och det blev kanonbra :-)
Ska testa större storlekar också.


Såklart ett för rosa bandet också.

Nu väntar jag på mer inspiration, vill hitta på någonting nytt :-)

Ha en bra dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards