Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Catarina - 7 februari 2014 23:09

Nu har jag gjort lite 'special' armband.
Ett med visselpipa på spännet och ett med kompass.
Sen gjorde jag ett med rosa bandet berlock på och då skänks en summa av priset på det till rosa bandet när det säljs :-)
Två barnarmband har jag också fått i hop.

Är man intresserad att veta mer eller köpa så går det bra att maila mig på keckla32@gmail.com

Kram

Av Catarina - 7 februari 2014 15:16

I går tog jag ett hett bad innan jag skulle lägga mig och det fungerade.
Jag har äntligen fått sova :-)
Nu är jag supertrött istället men hellre det.

Jag skulle försöka fylla i en blankett från försäkringskassan men hälften förstod jag inte, inte heller varför det var med.
Jag avskyr att fylla i allt vad blanketter/ansökningar är. Dom lyckas formulera så att jag känner mig stendum.
Jag får ringa på måndag och få hjälp. Ingen ide att chansa för då kommer det bara tillbaka och allt tar längre tid.

Önskar er alla en härlig helg!
Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards