Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Catarina - 6 februari 2014 22:53

Jag är inge trött! Förstår inte hur sjutton min kropp fungerar, har aldrig hänt innan utan har jag varit sömnlös så har jag inte kunnat hålla mig vaken på dagen.
Det är som om jag är super speedad!?

När barnen kom hem så hjälpte jag Gabriel med engelskan och sen ville han ta fram fotoalbumen från han var liten :-)
Vad mysigt det var att sitta tillsammans och minnas <3

Fick även sålt ett armband :-)
Det är så roligt att göra folk nöjda.

Jag är rädd, rädd att gå och lägga mig bara för att upptäcka att jag inte kan somna så jag har inte kommit från soffan än.

Kram

Av Catarina - 6 februari 2014 11:52

Det blir bara värre och värre, i natt fick jag inte ens sova en endaste liten blund.
Jag trodde jag skulle sova hela dagen idag men tydligen har det slagit över totalt. Jag är pigg, rastlös och har svårt att vara still!?
Helknäppt!
Det börjar urarta och jag har inte en aning vad som är fel för jag har knappt haft ont heller så inte ens det beror det på.

Jag hoppas på något sätt att jag inte blir jättetrött på em/kvällen för Anders jobbar kväll och jag måste läsa läxor med Gabriel och Clara ska duscha. Mat måste dom ha och så en saga när dom lägger sig.
Min största önskan just nu är att få sova en hel natt!

Kram


Av Catarina - 6 februari 2014 11:44

Gabriel tittade på hjärnkontoret i bolibompa förra veckan och då gjorde dom ett experiment med vatten, massor med salt och karamellfärg i ett glas. I det glaset stoppade dom i en grillpinne med en piprensare snurrad runt.
Såklart blev vi nyfikna hur det skulle bli så Gabriel och Clara fick göra varsin egen som nu står i pannrummet. (Så det ska gå fortare då det är varmt där)
Varje dag kikar vi med spänning vad som händer och tyvärr har det inte hunnit hända så mycket än. Dom gjorde sina i tisdags.

Av Catarina - 6 februari 2014 11:37

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards