Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Catarina - 4 februari 2014 12:24

Dåligt med sömn i natt, vid ett tillfälle kändes det som om jag skulle klara mig utmärkt utan vänster ben och arm och helt enkelt beställa en amputation. Det skulle kanske vara lindrigare.
Pulsen har gått upp och ner och kallsvetten har bytts av mot frossa.
Nu är det lite bättre men är sååå trött. Jag orkar inte vara uppe, det gör ont att gå och jag är riktigt less.
Ge mig en förkylning istället! Eller magsjuka... vad som helst normalt.

När klockan ringde sex i morse förväntade jag mig att Clara skulle ha kommit insmygande på madrassen vi har på golvet men den var tom! Jag blev både glad och stolt att hon nu sovit en hel natt i sin säng.
Lite irriterad har jag varit för hon har alltid varit superduktig att sova tills Gabriel började krångla.
Så nu hoppas jag att vi får ha våran säng ifred hädanefter, visst det är okej att komma nån natt, det är bara mysigt men inte två barn varje natt.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards