Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Catarina - 3 februari 2014 22:23

...på provet som jag tog och i morgon är det en vecka sedan. Det skulle ta max en dag för läkaren att få svaret.
Avskyr att vänta.

Fick tillbaka tredubbelt idag för min härliga dag i går, det är såklart värt det men samtidigt blir ju barnen drabbade. Är glad att vi hade rester att värma så att jag inte behövde laga nån mat idag.
Jag är så förbaskat slut att jag sover så fort jag kurar ner mig i soffan, sitter jag rakt går det bra men annars somnar jag direkt.
Kroppen är tung och orkeslös.
Jag har fortfarande ont i benet och fotleden är stel och det blir svårare att gå.
Men lungorna sköter sig och det är jag glad för :-)

Gabriel har mått bättre idag, visst saknar han Mio men ser det hela på vårat sätt nu istället för att vara självisk.
Gabriel berättade att hans fröken hade kommit med ett jättebra förslag idag om han blev ledsen och jag tror att han var väldigt glad över det och tyckte nog det var skönt att hon visste.

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards