Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Catarina - 31 januari 2014 10:46

Nu är jag förbaskat trött på mig själv, är så totalt orkeslös och så ont i leder och muskler. Jag kan inte göra ett endaste dugg, bara ligga och stirra i taket och önska.
Blir jag inte knäpp (knäppare) snart så kommer jag aldrig att bli det. När jag äntligen fått kontroll på smärtorna i lungorna så ska nästa börja.
Hoppas verkligen att det beror på kaliumbristen för då går det lätt att fixa.
Lite sur på läkaren som ska höra av sig om provsvaret, det skulle ta ca en dag sa dom så nog borde han förstå att jag funderar och vill ha svar!?
Har inte mycket annat att göra!
Papper ligger som ska fyllas i, samtal ska ringas hit och dit, tider bokas om och jag orkar inte, kan inte tänka. Tur att det bara drabbar mig själv ;-)

I går fick jag se att Davids inneboende inte betalat in jan och februari hyran, inte konstigt jag är fattig! Mailade henne och hoppas verkligen att hon fixar det snarast. Senast tog det ett par månader av tjat innan hon fick in dom och då hade hon samlat på sig 4 hyror. Avskyr att tjata och be om pengar från folk jag inte känner men om det varit jag hade jag satt in i tid eller iaf hört av mig om det var något strul.
Skönt att det är slut på skolorna till sommaren, då hoppas jag att dom får jobb direkt. Johannes tvivlar jag inte på, det kommer jobberbjudanden hela tiden till honom och i bland har han varit nära att hoppa av skolan för att det är så bra lön. David vet jag inte riktigt vad han kommer att vilja göra, tror inte att han vet själv riktigt än men är stolt över honom att han går klart gymnasiet fast det var fel linje. Han har pratat om att fortsätta plugga och jag håller mina tummar.

Ha en bra dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards