Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Blääää

Av Catarina - 30 januari 2014 19:24

Har varit supertrött och haft jätteont hela dagen. Lederna är nog värst.
Ringde och skulle förnya min VB medicin för jag hade bara ett par tabl kvar och får till svar att receptet är klart nästa vecka.
Insåg i kväll att det inte kommer att hålla, har nu en kvar och om jag ens ska kunna försöka vara människa och inte bli tokig av smärtan så måste jag nog ringa i morgon bitti och tigga och be om det finns nån annan som kan skriva ut. Avskyr att tigga medicin! Känner mig som en skurk. Men vet också att det blir outhärdligt utan. Det allra värsta är om apoteket inte har den hemma då tar det två vardagar :-( Då är jag i knipa!

Gabriel åkte till en kompis efter fritids och det var jätteroligt att han ville, han är helst hemma och när jag har frågat om inte han ska leka med någon så säger han bara att han har ju Clara. Men han hade haft superoligt och jag hoppas det blir mera lek.
Clara har sin kompis i grannhuset och det är superpraktiskt :-) även fast det inte är mycket lektid kvar på em så hinner dom en halvtimme och hon är nöjd. Dom har jättekul ihop även fast det händer att dom blir osams ibland ;-)

Vi har nu beslutat att vi måste lämna tillbaka Mio, till allas sorg.
Han blir bara stressad av att bo här och säger vi åt honom så blir han rädd och kryper ihop. Har kiss markerat hela huset nu och det var droppen. Hur ledsna än barnen blir kan vi inte behålla en hund som inte mår bra hos oss, han skulle nog passa bättre i en familj med äldre barn eller inga barn alls för hans hjärta är så stort och han är en underbar hund.

Ta hand om varandra! Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 8 april 2018 12:58

Jag är en buzzador och är med i kampanj, jag har fått produkter från Garnier att testa. Jag fick Garnier Olia 9.0 - Ljusblond. Lite skillnad såg jag men inte mycket. Det positiva var att det luktade gott och det negativa var att krämen var svår att...

Av Catarina - 17 mars 2016 10:10

Vi har fått testa Arlas ekologiska ost Tidan. Den blev en superhit hemma hos oss? Den passade perfekt både på frukostmackan och hårdmackan till middagen. #arlaekologiskost #arlako #buzzador ...

Av Catarina - 1 mars 2016 21:36


Jag och min 8 åriga dotter har fått testat bokklubben Twinsy. Det är anpassade böcker för barn i lågstadiet. Clara tyckte mycket om böckerna och det var perfekt för mig att läsa högt för henne men även var det lätt för Clara att läsa själv. Det får...

Av Catarina - 25 september 2015 12:03

I onsdags ökade plötsligt smärtorna i lungorna och även andningen påverkades så det blev en tur till VC men väl där så skickade dom mig vidare till akuten i mora. Väl där blir jag sämre och jag får allt jobbigare att andas. När dom kollar syresättnin...

Av Catarina - 14 september 2015 00:27

I fredags fyllde min son 20 år! Vart sjutton tar åren vägen? Jag hade hittat på en överaskning på lördagen så på fredag kväll dök dom alla upp. Det var supermysigt att ha huset fullt men med 8 personer är huset väldigt trångt. David visste ingent...

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards