Alla inlägg den 12 januari 2014

...

Av Catarina - 12 januari 2014 17:22

Av Catarina - 12 januari 2014 17:21

En bra dag och nästa dålig. Jag kan aldrig planera någonting, Clara missade julgransplundringen och jag surar i soffan och tycker det räcker nu.
Jag är less, uttråkad och förbaskat sur på hela situationen.
Visst går allt lättare om man försöker vara positiv men idag har jag helt enkelt ingen lust. Jag vill sura och jag vill gnälla.
Jag tycker inte synd om mig själv men är riktigt arg på hela min situation, tycker verkligen läkarna att det är okej att leva så här? Ska det vara så här resten av mitt liv?
Hade det varit ett djur så hade dom sagt-stackars djur, det lider och kommer aldrig att bli bättre så det är bäst att avliva det.
Kanske vi borde avliva människor?
Nej, kanske går jag lite för långt men jag är arg och en smula sur om det inte framgått tidigare.
Över sex år har jag varit sjuk, snart tre månader har jag varit riktigt dålig, även om det är bättre om jag ska vara lite positiv.
I morgon är en annan dag...

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards